GY.I.K.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Rendelés
1. Milyen termékek találhatóak meg a weboldalon?
A weboldalon új, gyári, ipari minőségű faipari szerszámok, kiegészítők és flexibilis csövek vásárolhatóak meg. A magas precizitású eszközök a legmodernebb technológiával készülnek, korszerű anyagokkal, biztosítva ezzel a műhelyek gördülékeny munkavégzését. A Woodmaster termékek mellett egyéb márkák is megtalálhatóak az oldalon, melyeket nagy odafigyeléssel választottunk ki a Vásárlók maximális elégedettsége érdekében.
2. Hogyan tudok rendelést leadni?
A termék oldalán lehet kiválasztani a kívánt típust és mennyiséget. A kiválasztott terméket a „Kosár” gombra kattintva lehet a kosárba helyezni. A vásárlás folytatása, véglegesítése a kosárban, az ott megadott funkciókat jelző gombokkal történik. A vásárlás véglegesítése során van lehetőség a regisztrálásra, számlázási, szállítási adatok megadására, fizetési mód kiválasztására. Ezután a vásárlást Csapatunk e-mailben megerősíti és tájékoztat a szállítási, fizetési információkról.
3. Hogyan tudok rendelést módosítani?
Ha Csapatunk még nem erősítette meg rendelést e-mailben, módosíthatja rendelését e-mail üzenetben. Az üzenetben tüntessen fel minden rendelési részletet. A Csapatunk által kiküldött megerősítést követően folyamatban lévő rendelés módosítására nincs lehetőség.
4. A termék, amit szerettem volna megvásárolni nincs raktáron. Hogyan rendelhetem meg?
Bizonyos termékek esetében Csapatunk előrendelési lehetőséget biztosít. Az adott termék oldalán, illetve Csapatunktól tájékozódhat az előrendelés lehetőségéről és a várható szállítási időről.
Fizetés és szállítás
1. Milyen fizetési módok közül választhatok?
Online bankkártyás, banki átutalásos előrefizetés, illetve utánvétes fizetési mód választható. Banki átutalásos előrefizetés esetén a Csapatunk által küldött, fizetési információkat tartalmazó e-mail-t követő 2 munkanapon belül szükséges átutalni a rendelés összegét az üzenetben jelölt banki adatokat követve, feltüntetve a rendelés azonosítót. Utánvétes fizetési mód választása esetén a rendelés összegének kiegyenlítése a kézbesítéskor készpénzben/bankkártyával történik.
2. Mennyibe kerül a szállítás és mennyi a várható szállítási idő?
Szállítási információk - Klikk!
Vásárlástól való elállás
1. Hogyan tudok elállni a vásárlástól?
A rendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül lehetősége van elállni vásárlási szándékától. Ez alól kivételt képeznek azon termékek, melyeket Csapatunk a vevő egyedi igényére alakít. Ehhez kérjük, jutassa el címünkre az elállási nyilatkozatát (melyhez mintát az ÁSZF-ben talál) és a terméket tartozékaival és számlával együtt a saját költségén. Csapatunk kizárólag sérülésmentes, sértetlen csomagolású, üzemképes, teljesen ép, eredeti állapotú termék visszaszolgáltatása esetén köteles a vételárat megtéríteni. Amennyiben a vásárlást követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. Az elállási jog csak fogyasztóként történő vásárlás esetén gyakorolható, szervezeteket/vállalkozásokat az elállási jog nem illeti meg.
Elállási nyilatkozat minta:
Kereskedő neve:
Kereskedő címe:
Kereskedő e-mail címe:
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbiakban megjelölt termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Megrendelés időpontja:
Megrendelés száma:
A fogyasztó neve:
A fogyasztó címe:
A fogyasztó e-mail címe:
Kelt:
A fogyasztó aláírása: